Regulamin imprez

REGULAMIN IMPREZ INTEGRACYJNYCH

POSTANOWIENIA OGÓLNE: 

  1. Wprowadza się ,,Regulamin Imprez”, zwany dalej regulaminem, 
  2. Regulamin obowiązuje na terenach imprez niemasowych organizowanych przez zespół INTEGRUJEMY,
  3. Organizatorem Imprez jest Jakub Grobelny
  4. Celem regulaminu jest zapewnienie bezpieczeństwa imprezy poprzez określenie zasad zachowania się osób obecnych na imprezie, a także określenie zasad korzystania z urządzeń, znajdujących się na terenie imprezy, 
  5. Regulamin kierowany jest do wszystkich osób, zwanych dalej uczestnikami imprezy, które w czasie trwania imprezy będą przebywali na jej terenie. Każda osoba przebywająca na jej terenie obowiązana jest stosować się do postanowień niniejszego regulaminu. 
  6. Regulamin udostępniony jest przed wejściem na teren imprezy.

WSTĘP NA IMPREZĘ:  

  1. Wejście na teren imprezy oznacza akceptacje postanowień regulaminu imprezy oraz przepisów powszechnie obowiązującego prawa i jest jednocześnie zgodą na rejestrację wizerunku i dźwięku oraz publikację zdjęć z wydarzenia,  
  2. Wejście na teren imprezy możliwe jest wyłącznie po opłaceniu składki oraz zapisaniu się na listę gości/ po otrzymaniu zaproszenia osoby, dla której dana impreza jest zorganizowana.  
  3. Na terenie imprezy zabrania się:

a) Wstępu osobom, których stan wskazuje na spożycie alkoholu, środków odurzających itp.,

b) Palenia papierosów,  

  • Naruszania przepisów prawa oraz postanowień regulaminu obiektu,  
    • Zachowywania się w sposób zagrażający bezpieczeństwu własnemu i innych osób,  
    • Zachowywania się agresywnie, prowokacyjnie itd. 
  • Osoby poniżej 16 roku życia mogą uczestniczyć w imprezie wyłącznie za zgodą prawnego opiekuna.
  • Wstęp na Imprezę Integracyjną jest dozwolony od 15 roku życia

ZASADY ORGANIZACYJNE I PORZĄDKOWE: 

  1. Uczestnik imprezy obowiązany jest zachowywać się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu innych osób obecnych na tej imprezie oraz przestrzegać postanowień regulaminu 
  2. Uczestnik imprezy obowiązany jest stosować się do zarządzeń i poleceń organizatora imprezy, 
  3. Uczestnik imprezy obowiązany jest do kulturalnego zachowania,  zgodnie z ogólnymi normami.
  4. Uczestnik imprezy jest obowiązany do szanowania mienia innych uczestników, sprzętu, wszelkich innych urządzeń i instalacji technicznych oraz mienia, stanowiącego własność organizatora,
  5. Uczestnicy imprezy obowiązani są do przebywania wyłącznie w miejscach udostępnionych przez Organizatora. 
  6. Uczestnicy imprezy mogą być narażeni na ciągłe przebywanie w strefie dźwięków, mogących spowodować uszkodzenie słuchu,  a także efekt stroboskopowy.
  7. Uczestnik imprezy ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w wyniku jego nieprawidłowego zachowania, w przypadku osób niepełnoletnich – jego dorosły opiekun.  

ZABRANIA SIĘ UCZESTNIKOM IMPREZY: 

  1. Zabrania się wnoszenia i posiadania na terenie imprezy przedmiotów niebezpiecznych m.in: broni, materiałów wybuchowych i pożarowo niebezpiecznych, wskaźników laserowych, dronów, urządzeń do wytwarzania hałasu o natężeniu powyżej 70dB, wyrobów pirotechnicznych m.in. fajerwerków, 
  2. Zabrania się wnoszenia środków odurzających, psychotropowych lub innych działających podobnie, 
  3. Zabrania się rozniecania ognia, zapalania fajerwerków, kul świecących itp. oraz palenia tytoniu poza miejscami do tego wyznaczonymi, 
  4. Zabrania się używania obraźliwego słownictwa, w tym głoszenia haseł o treściach rasistowskich, wulgarnych oraz nawoływań do waśni, w tym na tle narodowościowym, religijnym, społecznym itd., 
  5. Zabrania się załatwiania potrzeb fizjologicznych poza toaletami, 
  6. Zabrania się zaśmiecania terenu imprezy niemasowej oraz niszczenia infrastruktury imprezy; trawników, krzewów, drzew 
  7. Zabrania się niszczenia oznaczeń i tablic informacyjnych, nośników reklamowych, urządzeń i sprzętu znajdującego się na terenie imprezy, 
  8. Zabrania się rzucania przedmiotami, mogącymi stanowić zagrożenie dla życia, zdrowia lub bezpieczeństwa osobom przebywającym na terenie imprezy, 
  9. Zabrania się wnoszenia i posiadania flag, transparentów, malunków, napisów na odzieży lub na ciele, które zawierają treści nawołujące do nienawiści. 
  10. Zabrania się wchodzenia na obszary, które nie są dostępne dla osób nieupoważnionych, w tym schodów I antresoli. 

PRAWA UCZESTNIKA IMPREZY: 

  1. Uczestnik ma prawo przebywać na terenie imprezy w czasie jej trwania, 
  2. Uczestnik ma prawo do informacji o umiejscowieniu punktów gastronomicznych, medycznych oraz sanitarnych, 
  3. Uczestnik ma prawo do informacji o udogodnieniach oraz wymogach bezpieczeństwa, które określone zostały przez organizatora, 
  4. Uczestnik ma prawo korzystania z pomocy medycznej,  jeśli taka zostanie wezwana.
  5. Uczestnik ma prawo do korzystania z urządzeń, które udostępnione zostały do ogólnego użytku,

ORGANIZATOR: 

  1. Organizator imprezy zobowiązany jest do zapewnienia porządku i bezpieczeństwa na terenie imprezy,
  2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia/wypadki poza terenem imprezy,
  3. Organizator imprezy ma obowiązek usunięcia z terenu imprezy (lub przekazania wezwanym służbom porządkowym w tym Policji) każdej osoby, która nie stosuje się do powyższego regulaminu lub osoby czy osób, których zachowanie może być przyczyną zagrożeń. Osobom takim nie przysługuje prawo powrotu na imprezę ani żądania zwrotu kosztów,
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki działania siły wyższej. Za siłę wyższą uznaje się zdarzenie będące poza kontrolą organizatora, które powoduje, że wykonanie zobowiązań jest niemożliwie lub że może być uznane za niemożliwe ze względu na występujące okoliczności.  Siłę wyższą stanowią w szczególności: warunki atmosferyczne, awarie lub zakłócenia pracy urządzeń dostarczających energię elektryczną. 
  5. Organizator imprezy ma prawo do sprawdzenia , w tym zrewidowania osób uczestniczących w imprezie,

        W celu sprawdzenia czy nie posiadają one przedmiotów wymienionych w regulaminie zabrania się uczestnikom imprezy pkt 1-3”. W przypadku stwierdzenia posiadania przez osoby uczestniczące w lmprezie przedmiotów wymienionych w regulaminie „zabrania się uczestnikom imprezy pkt 1-3”, przedmioty te zostaną zarekwirowane przez Organizatora na czas trwania Imprezy, a następnie zniszczone lub przekazane Policji.

  • Organizator nie zapewnia, nie sprzedaje ani nie zezwala na spożywanie alkoholu w miejscu imprezy.
  • Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie imprezy.
  • W przypadku wystąpienia zachowań agresywnych, wulgarnych, zakłócających porządek lub innych zagrażających bezpieczeństwu pozostałych uczestników Imprezy, zostanie natychmiast powiadomiona Policja.

UTRWALENIE PRZEBIEGU IMPREZY:

  1. Organizator utrwala przebieg imprezy niemasowej za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. 
  2. Materiały zgromadzone podczas utrwalania imprezy mogą stanowić dowody w postępowaniu,
  3. Materiały dźwiękowe, zdjęcia oraz nagrania umieszczane będą na portalach społecznościowych oraz na stronie internetowej organizatora i partnerów imprezy.
  4. Materiały dźwiękowe, zdjęcia, nagrania przetwarzane będą w celach promocyjnych i kulturalnych. 
  5. Wizerunek uczestników imprezy rozpowszechniany będzie na zasadach opisanych w art. 81 ust. 2 Prawa Autorskiego. 
  6. Wchodząc na teren imprezy, osoby wyrażają zgodę na przetwarzanie swojego wizerunku w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w celach promocyjnych. 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

  1. Osoby wchodzące na teren imprezy automatycznie akceptują regulamin imprezy.
  2. Osoby, które nie będą przestrzegały regulaminu poniosą konsekwencje przewidziane przepisami prawa oraz zostaną wyproszone z imprezy bez możliwości powrotu. 
Scroll to Top